• The One Percent

    Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh. Bismillah.

    So, dua hari lepas, 10.September.2013, (tarikh date-blog ni tak betul) telah berlangsungnya isitadat konvokesyen KUIS kali ke 16 dengan jayanya dan gilang gemilang. Jadi, di sini saya Anasyg, ingin mengucapkan setinggi2 penghargaan kepada semua yang dah bekerja keras menjayakan istiadat selama dua hari (4 sidang) pada hari itu. 

    Kepada semua graduan yang sudah selamat bergelar Alumni KUIS, TAHNIAH! Lebih2 lagi kepada semua batch program LS43 Diploma in English Language Studies. To all classmates, coursemates, juniors, seniors, lovely lecturers, semua2lah. Thank you, and again, CONVO-TULATION! 

    Enjoy the full album. *sorry for the size when it doesn't really fit my post-box. Aku pernah cakap sebelum ni, malas nak adjust, sbb nanti2 aku nak tukar template, kena adjust width and height lagi. Leceh dik. :) hehe.


































    Remember the 1 percent? Now it's done. Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh

    5 comments → The One Percent

    1. Aku suka dow tengok gambar-gambar orang konvo ni, rasa semangat dan happy sebab tengok diorang dah lepas satu lagi fasa dalam hidup.

      Ni sekarang aku dah selalu boleh online boleh la selalu lawat sini. :)

    2. Am: hehe, hadiah mana hadiah? Hehe. Oh, dah boleh online ea. Baguih2

    3. seronok tgk muka2 excited orang yg konvo..huhu..bertahun2 belajar finally dpt gak ijazah tu.

    4. @Nick : diploma lah Nick :) tq singgah.

    5. tahniah tahniahhhh =D